کسب و کار گرافیک

راه‌اندازی استودیوی شخصی مسیری است که طراحان گرافیک صاحبنام کشور پیش گرفته و در اهالی این حرفه باب کرده‌اند. در این دوره به انعطاف ذاتی حرفه‌ی طراحی گرافیک و احتمالات پیش روی طراحان گرافیک جوان و دانشجویان این رشته خواهیم پرداخت.
بررسی موقعیت‌های مختلف شغلی از فریلنسشیپ تا آژانس‌های تبلیغاتی از ساید تبلیغات تا ساید مشتری،و الزامات ورود به هر یک از این حالات به لحاظ رزومه‌ای و مهارتی مزایا و معایب هر کدام بررسی می‌شوند.
شیوه‌ی کار آژانس‌های تبلیغاتی و پوزیشن‌های مختلفی که طراح می‌تواند در آن‌ها خود را انطباق دهد و حرفه‌های مجاوری که با ایشان همکاری می‌کند تشریح می‌شوند.
شیوه‌ی ارسال نامه‌ی تقاضای کار و جمع کردن پورتفولیو و … آموخته میشود.